Завистливите погледи към бицепсите са рядкост в собствената ни всекидневна. Отвъд това е доста лесно да спортуваме вкъщи, както много хора откриха наскоро - благодарение на гирите, килимчетата за йога и милиони видео тренировки. Упражненията на чист въздух намериха и множество нови фенове, когато фитнес залите останаха затворени. А това все повече повдига въпроса: може ли добрият стар фитнес салон да оцелее?
Резултатите от текущо проучване, за което Германската индустриална асоциация за фитнес и здраве (DIFG) е анкетирала през май около 1000 физически активни души, едва ли ще зарадват операторите. Всеки пети заявява, че в бъдеще ще посещават фитнес залата по-рядко, отколкото преди кризата - или изобщо няма да стъпва там. В същото време собствениците на студиата трябва да компенсират последствията от прекъсването на дейността си. В по-късните месеци ще има отписвания, ще се добавят и пропуснати приходи заради непостъпили нови членства. Браншът в Германия очаква десет процента по-малко членове в края на годината, отколкото в края на предходната година. "Фитнес залата трябва да се препозиционира", казва председателят на DIFG Ралф Шолц. Необходима според него е комбинация от стационарни тренировки, онлайн курсове за вкъщи и най-доброто от офертите на открито. Предизвикателството ще бъде „това да може да бъде изтръгнато и под формата на членски внос“, пише ntv.de. Малко по-лесно ще бъде за онези, които и преди кризата използваха необичайни модели за членство. Приложения като ClassPass или Urban Sports Club (Мултиспорт в България) дават на своите членове голям избор от различни спортни оферти с фиксирана месечна такса: Независимо дали става дима за басейн, йога студио, помпане на мускули или танцов курс - студията получават определена сума от доставчика на приложениeто в зависимост от това, което клиентът ползва чрез фитнес приложението.fallback
Ще оцелеят ли след пандемията фитнес салоните?
Миксът от офлайн и онлайн занимания ще е ключов, смятат експерти
19:50 | 05.08.20 г. 4напиши коментар
fallback