fallback

Акциите на корейска компания за хранителни стоки поскъпват със 135% от март досега

Основният принос за увеличените продажби на CJ CheilJedang Corp. се дължи на силното и присъствие на пазари като САЩ и Китай

15:51 | 28.07.20 г.
Автор - снимка
Създател

Нарастването на търсенето на готова за консумация храна, докато мерките за социална дистанция задържат хората по домовете, успява да удвои стойността на акциите на южнокорейска компания за хранителни стоки през последните четири месеца.

Цената на книжата на CJ CheilJedang Corp. се повиши със 135% от 19 март, надминавайки 54-процентния ръст на референтния индекс Kospi, съобщава Bloomberg. 

Въпреки че резултатите на компанията са подкрепени от липсата на строги блокировки в Южна Корея, където тя регистрира около половината от продажбите си, истинският тласък идва от чужбина.

„Нашите резултати от задграничните пазари, особено в САЩ и Китай, са основната причина за ръста в цената на нашите акции“, заяви по имейл изпълнителният вицепрезидент на компания Юнг Кил Гьон.

Базираното в САЩ звено Schwan's Co., към което спадат брандовете Tony’s и Mrs. Smith’s, отчита 38% годишно увеличение на продажбите на замразени пици през май. Юнг Кил Гьон заяви, че силното търсене на кнедли в Китай също стимулира „значително“ продажбите.

CJ

Чрез придобивания на компании като Schwan's и Kahiki Foods Inc., CJ успява да увеличи продажбите си в САЩ до над 20% от под 5% през 2016 г., сочат данни на Bloomberg. Пазарният дял на CJ нараства в САЩ и Китай, като компанията вероятно ще се стреми да разшири присъствието си допълнително във Виетнам, купувайки местни компании, заявиха от NH Investment & Securities Co. в неотдавнашен доклад.

CJ заяви, че разширените производствени мощности в САЩ са допринесли за увеличаването на приходите от продажби.

Акциите на компанията поскъпнаха с 0,8% в края на днешната сесия.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:20 | 13.09.22 г.
fallback