Спортната разфасовка на минерална вода Велинград – Active беше отличена с наградата „Продукт на годината“ 2020 в категория „Минерални води“* на специална дигитална церемония, по време на която водещият Орлин Павлов и някои от най-популярните български инфлуенсъри, сред които Ваня Джаферович, Крис Захариев, Мона Гочев и други, представиха тазгодишните победители.
Минерална вода Велинград извира под естествено налягане от дълбочина до 1200 метра, при температура около 37 градуса по Целзий. Дълбочинният ѝ произход помага за нейната естествена филтрация, която влияе положително на качеството и чистотата на водата. Тя се отличава с ниско ниво на минерализация, високо pH, и изключително добри вкусови качества. Това помага на организма да преработва съдържащите се в нея вещества и влияе положително на функциите на органите. Минерална вода Велинград се предлага в разнообразие от разфасовки, които отговарят на нуждите на потребителите, а спортната бутилка Active е разработена специално за спортуващите редовно и активните градски хора.
„Продукт на годината“ е най-голямата световна награда за иновации в областта на услугите и продуктовите решения, която се присъжда след гласуване на потребителите. Основан през 1987 г във Франция, конкурсът днес се провежда в повече от 45 държави на всички континенти. Основните му цели са запознаването на потребителите с най-новите продукти на пазара и отличаването на компаниите производители за тяхната иновативност и високото качество на продуктите им. „Продукт на годината“ се провежда успешно за четвърти път в България. Победителите в категориите се излъчват чрез независимо национално представително проучване, реализирано за България от Nielsen International сред 2000 респонденти.
На база глобалния си опит от Nielsen споделиха, че търговската мрежа на дребно остава силно конкурентна. Факт обаче е, че с разпространението на COVID-19 тази конкуренция се засилва още повече. Производителите се стремят да отличат своите продукти на фона на променящите се навици за пазаруване. А търговците се състезават за лоялността на потребителите.
„В моменти на криза потребителите не се променят – сподели Христо Стефанов, представител на „Продукт на годината” за България – те продължават да търсят най-качествените и иновативни продукти на пазара. Но вече се нуждаят от повече доказателства, че взимат правилните решения за покупка. Логото „Продукт на годината“ е особено ценен маркетингов инструмент, именно защото се възприема като утвърден символ за качество. То дава увереност на хората, че изборът им е правилен и продуктите или услугите, които са отличени с него, са иновативни и предпочитани“.
* Проучване на Nielsen International сред 2000 потребители.