„Соник: Филмът“, създаден от Paramount Pictures като адаптация по популярната видеоигра, изпревари двете нови заглавия и остана на първо място в боксофиса на САЩ и Канада за втора поредна седмица, съобщава Bloomberg.
Лентата генерира приходи от продажба на билети в размер на 26,3 млн. долара. Анализаторите очакваха 30 млн. долара. Успехът на „Соник: Филмът“ в боксофиса е рядък случай сред продукциите, базирани на видеоигри. Филмът е и най-големият хит за Paramount след „Мисията невъзможна: Разпад" от 2018 г.
Новото заглавие „Дивото зове“, базирано на едноименната класика на Джек Лондон за куче, което попада сред дивия север и трябва да тегли шейна, зае второ място. Продукцията на 20th Century Studios с участието на Харисън Форд получи 65% положителен рейтинг на уебсайта на Rotten Tomatoes, макар че през последните години се наблюдава пресищане на филми за кучета. Това води до намаляване на възвръщаемостта в този жанр, според Box Office Pro.
„Дизовто зове“ достигна 24,8 млн. долара приходи по време на премиерния си уикенд, вместо очакваните от анализаторите 17,5 млн. долара.
Лентата от света на DC Comics на Warner Bros „Хищни птици (И фантастичната еманципация на Харли Куин)“ зае третото място.
Другото ново предложение е "Брамс: Момчето 2" на STX - филм на ужасите за кукла, подобна на човек. Ленатата се класира на четвърта позиция с приходи от 5,9 млн. долара. Анализаторите очакваха 6 млн. долара, а филмът беше остро порицан от критиците.
„Лоши момчета завинаги“ на Sony остана пети.