fallback

Burger King се отказва от изкуствените консерванти

21:20 | 19.02.20 г. 2
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Burger King обяви в сряда, че премахва изкуствените оцветители, ароматизатори и консерванти от своя емблематичен сандвич Whopper в САЩ, съобщава CNBC.

Веригата Restaurant Brands International планира да наблегне върху тази промяна с глобална рекламна кампания. Тя включва въздействащи изображения на сандвич, покрит с плесен, който е престоял 28 дни, а текстът гласи, „красотата в това да няма изкуствени консерванти“.

Кампанията става факт, след като потребителите поискаха повече прозрачност относно съставките в храната, която консумират. През 2018 г. конкурентният бранд McDonald’s премахна изкуствените добавки от седем свои класически бургера, като промяната засягаше и емблематичния Big Mac. Базираната в Чикаго компания също така въведе прясно говеждо месо в своите сандвичи Quarter Pounders, с което успя да си възвърне пазарния дял при бургерите.

Повече от 400 американски ресторанта на Burger King вече продават сандчивите Whopper без изкуствени добавки. Веригата очаква всички продажби на Whopper в САЩ да последват този пример до края на годината. Повечето европейски страни вече продават сандвичите Whopper без изкуствени добавки.

От Burger King споделиха, че повече от 90% от всички храни в американските ресторанти на компанията не съдържат изкуствени оцветители, ароматизатори или консерванти. Нито един хранителен продукт не съдържа мононатриев глутамат или високофруктозен царевичен сироп, които са обичайни добавки в индустрията за бързо хранене.

 

 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:29 | 10.09.22 г.
fallback