fallback

По-високите цени на зимното облекло са подкрепили Ralph Lauren в края на 2019 г.

Средните цени в магазините и на сайта на модната марка са се увеличили с 6% през последното тримесечие на миналата година

22:38 | 04.02.20 г.
Автор - снимка
Създател

Модната марка Ralph Lauren надмина очакванията за печалбата си през последното тримесечие на миналата година, тъй като по-високите цени на зимното облекло са повишили маржовете й на печалба, а цената на акциите й нарасна с 6% в предборсовата търговия. 

Компанията заяви, че може да продава продукти на по-високи цени поради разрастване на маркетинга, особено в социалните медии и сътрудничеството със супермодели и актьори, което е спомогнало за подобряване на имиджа й, съобщава Ройтерс.

Разходите за маркетинг на компанията са се повишили с 16% през третото тримесечие, докато средните цени в магазините и уебсайта й са се увеличили с 6%. Ralph Lauren съобщи, че коригираният й брутен марж е нараснал с 60 базисни пункта.

Нетните приходи са се повишили с 1,4% до 1,75 млрд. долара през тримесечието, приключило на 28 декември, надхвърляйки средната прогноза на анализаторите от 1,72 млрд. долара, сочат данните на IBES от Refinitiv.

Ralph Lauren съобщи, че очаква приходите за фискалната 2020 г., като се изключат валутните колебания, да се повишат с два до три процента. Това не включва потенциалното въздействие на епидемията от коронавируса в Китай.

Нетнaта печалба на компанията нарасна близо три пъти до 334,1 млн. долара, или 4,41 долара на акция.

Като се изключат еднократните ефекти, базираната в Ню Йорк компания е спечелила 2,86 долара на акция, надвишавайки очакванията на анализаторите от 2,45 долара за акция.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:08 | 11.09.22 г.
fallback