fallback

Nestle очаква 252 млн. долара допълнителни приходи от продукти с марката Starbucks

Следващата година Nestle планира да добави още 10 пазара, включително Аржентина, Колумбия и Панама, с което общият им брой ще нарасне до 50

14:33 | 20.11.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Nestle очаква да получи около четвърт милиард долара допълнителни приходи от продукти с марката Starbucks тази година, след като започна да продава артикули, включително съвместими с Nespresso капсули, в партньорство с американския кафе гигант.

Стоките с марка Starbucks ще добавят около 250 млн. швейцарски франка (252 млн долара) към продажбите тази година, заяви говорител на компанията във вторник, цитиран от Bloomberg.

Миналата година Nestle плати над 7 млрд. долара за лицензи, за да използва марката Starbucks за продукти, които да се продават в хранителните магазини.

Този ход даде тласък на Nespresso, където растежът се ускори поради конкуренцията от евтините имитации на кафемашини.

Nestle се колебае дали да предлага кафе капсулите със своя бранд в супермаркетите, тъй като предпочита да запази контрола върху това как се продават. Швейцарската компания обаче използва връзката със Starbucks като път към магазините за хранителни стоки.

Съюзът може да помогне на Nespresso да се върне към годишен ръст на приходите от над 10%, заяви Патрис Була, председател на марката, през февруари.

Като част от споразумението най-голямата световна компания за хранителни продукти пое бизнес на стойност 2 млрд. долара, в рамките на който продукти на  Starbucks започнаха да се предлагат в хранителните магазини.

Следващата година Nestle планира да добави още 10 пазара, включително Аржентина, Колумбия и Панама, с което общият им брой ще нарасне до 50. Компанията ще въведе разтворимо кафе Starbucks през 2019 г. и ще разшири продажбите от по-широк обхват на офиси и хотели. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:40 | 11.09.22 г.
fallback