Burger King ще започне продажбата на две веган предложения в Европа според Хосе Чил, главен изпълнителен директор на компанията-майка Restaurant Brands International.
Веригата за бързо хранене продължава да разпространява своите алтернативни заместители на месо в целия свят. Двата нови бургера на растителна основа, наречени Rebel Whopper и Rebel Chicken King, пристигат в Швеция през лятото. Burgеr King се подготвя да съобщи подробностите за въвеждането им в продажба в цяла Европа, казва Сил в интервю в понеделник, цитирано от Bloomberg. Той отказа да предостави допълнителни подробности.
През юни Burger King заяви, че е разработила елементите от менюто Rebel за шведския пазар с Vivera, холандски производител на месни заместители. Веригата сподели през септември, че работи с Marfrig Global Foods SA и Archer-Daniels-Midland Co за производството на безмесен Rebel Whopper за Бразилия.
Нахлуването в Европа е следващата стъпка на Burger King след пускането на Impossible Whopper в САЩ - безмесна версия на известния сандвич на веригата с плънка от Impossible Foods Inc. Той е наличен в повече от 7000 локации на Burger King в САЩ.
Impossible Foods обаче няма да бъдат включени в производството на растителни заместители на месо за европейския пазар според Restaurant Brands.
Бързото популяризиране на безмесните алтернативи на месото накара веригите от ресторанти за бързо хранене да търсят нови предложения за менютата си.
Понастоящем McDonald's Corp. продава „P.L.T.“, което означава Plant, Lettuce, Tomato (растение, маруля, домат) с участието на Beyond Meat в Канада и Big Vegan в Германия, използвайки баничка от Nestle.
Carl's Jr. и TGI Friday продават Beyond Meat за безмесните предложения в американските си обекти и други марки за локациите си в чужбина.
В световен мащаб пазарът на месни алтернативи в момента се оценява на 14 млрд. долара според Barclays, цитирани от Bloomberg.