Warner Media излиза на вече пренаселения пазар на стрийминг услуги с HBO Max през следващата година.
Компанията все още не е обявила точна дата на пускане, но услугата предстои да дебютира през пролетта на 2020 г., съобщава Ройтерс.
Новата стрийминг платформа ще комбинира заглавия от филмовата и телевизионна библиотека на Warner Bros., както и ще представи оригинални филми и сериали, но ще трябва да се конкурира с услуги като Netflix , Disney +, Apple TV.
В интервю за Ройтерс главният оперативен директор на AT&T Джон Станки разкрива, че HBO Max ще бъде налична от тази пролет за 10 млн. клиенти на AT&T, които са абонати на HBO в Съединените щати, без допълнително заплащане.
Това са част от клиентите, които в момента плащат за продукти, собственост на AT&T, като DirecTV или безжичната телефонна услуга AT&T.
До 2025 г. AT&T цели да достигне до 80 млн. абонати в световен мащаб, от които около 50 млн. в САЩ, съобщава пред Ройтерс източник, пожелал анонимност.
Дългосрочната цел на HBO Max е да помогне на AT&T да запази абонатите на безжичните си услуги и също така да позволи на компанията да ползва безжични и сателитни данни на DirectTV, за да научи повече за потребителите, и от своя страна да определя по-високи цени за рекламодателите.
Услугата HBO Max е изправена пред ожесточена конкуренция в лицето на Netflix , Disney + и Apple TV.
Цената може също да бъде пречка. HBO Max вероятно ще струва малко повече от 14,99 долара - сума, която компанията определя за HBO. Това е значително повече от конкурентните услуги на Apple (4,99 долара) и Disney (6,99 долара) и малко по-висока от стандартния план на Netflix за 12,99 долара.
В интервю за Ройтерс Станки и Робърт Грийнблат, председател на WarnerMedia Entertainment и Direct-to-Consumer, излагат план за агресивно разширяване на базата на HBO.
Ключът към този растеж е HBO Max да продължи да предоставя съдържание в стила на HBO, като същевременно достига и до по-млада аудитория, която е свикнаа да използва услуги за стрийминг на видео и не иска да плаща за кабелна телевизия.
„Знаем, че има 75 млн. млади хора, които са на разположение като потенциални нови абонати и които вече не са част от вселената на HBO“, заяви Грийнблат.
Този фокус обяснява инвестицията в шоу програми като "Circe", анимационния сериал „Gremlins“ и рестартирането на „Gossip Girl“, което ще се хареса на зрителите под 40 години.
WarnerMedia инвестира и в съдържание, насочено към детската аудитория, и ще представи „Улица Сезам“ на HBO Max.
Компанията ще обяви цените и подробностите около стартирането на HBO Max на 29 октомври.