Сега и най-голямата в света верига за бързо хранене McDonald's се зарази от треската за веганските бургери на Beyond Meat. Канада се превръща в тестова площадка за американската верига, която възнамерява от идната седмица да тества в 28 свои обекта там нов сандвич с веганска плънка на Beyond Meat – в продължение на 12 седмици.
Новият бургер трябва да се предлага под съкращението "P.L.T", което означава Plant, Lettuce, Tomato (растение, маруля, домат). Плънката за бургера е направена ексклузивно от McDonald's в сътрудничество с Beyond Meat, „за да достави емблематичния вкус, който клиентите познават и обичат", се казва в прессъобщението, цитирано от DPA.
Акциите на Beyond Meat, които утроиха стойността си след IPO-то през май, добавиха около десет процента в предборсовата търговия на Wall Street.
С този ход McDonald's се присъединява към свои конкуренти, като Tim Hortons, KFC и Dunkin' Donuts, които вече предлагат продукти на Beyond Burger. McDonald's също продава вегански бургери в Германия и Израел, където обаче ги произвежда Nestle с марката си Garden Gourmet.
На родния пазар в САЩ McDonald's все още не предлага вегански бургери. За разлика от нея конкурентът Burger King вече ги предлага в Америка, разчитайки на вегански банички от производителя Impossible Foods.