Новите собственици на емблематичната италианска марка Versace искат още магазини и то бързо.
Capri Holdings Ltd., която купи компанията за близо 2,2 млрд. долара в края на миналата година, планира да отвори десетки нови магазини всяка година, както и да ремонтира вече съществуващите в опит да изпълни целта си – да удвои годишните продажби на Versace. Това съобщават от ръководството на компанията, цитирани от Bloomberg.
Също така Capri Holdings ще похарчи допълнителни средства и за маркетинг, разширявайки марката в полето на дамските чанти и аксесоарите.
„Пределно ясно е – продуктивността на нашите магазини не е тази, която трябва да бъде“, заяви Джонатан Акеройд, главният изпълнителен директор на Versace, който се надява да удвои продажбите на квадратен метър в бутиците на марката.
„Нуждаем се от драстично увеличение на продуктивността и това наистина ще бъде реалният двигател, за да достигнем до (целта за приходи от – бел. ред.) 2 млрд. долара“, посочи той.
Capri, която също така притежава марките Michael Kors и Jimmy Choo, иска да увеличи броя магазини на Versace от 188 на 300 до 2022 г. с нови локации във всеки географски регион. Над половината от съществуващите магазини на марката към момента се намират в Азия, като само 40 са в Китай.
Тази седмица марката предстои да открие нов магазин в Пекин, който ще бъде и най-големият в Китай, като също така обмисля отварянето и на втори магазини в Пориж и Лондон.