Никой не е щастлив непрекъснато. Това послание се опитва да предаде Burger King с новите бургер менюта, а целта е хората да бъдат по-добре информирани за менталното здраве, съобщи CNBC, цитирана от БТА.
Май е месецът, посветен на менталното здраве, и точно сега компанията пуска менютата си Real (Истински), като клиентите могат са си поръчат "Тъжно" меню или пък меню "Йее", или меню "Не ми пука". Менютата включват бургер Whopper, пържени картофки и напитка. Ресторантите Burger King разбират, че никой не е щастлив непрекъснато. Затова приканваме гостите си да поръчат меню с Whopper в зависимост от това как се чувстват, посочва компанията в съобщение.
Новата линия бургери е закачка с детските менюта Happy (Щастлив) на McDonald’s, в които има включена и играчка. Burger King пусна реклама в You Tube, в която са представени хора в различни емоционални състояния, като мото е "Никой не е щастлив непрекъснато. И това е ОК."
За първи път Burger King се "закача" с McDonald’s, отбелязва CNBC. Двете вериги за бързо хранене също така пуснаха конкуриращи се реклами по едно и също време, като променят предлагането си, за да останат водещи в сектора. Burger King започва да предлага вегетариански Whopper, а McDonald’s добави в менюто си бургер с повече месо през октомври. /БТА/