Германските пивоварни са продали повече бира през първото тримесечие. Според Федералната статистическа служба продажбите са се увеличили с 2,4% на годишна база до около 2,0 млрд. литра бира. В Германия, която представлява около четири пети от бизнеса, е имало увеличение от 1,7% до 1,6 милиарда литра.
81,0% от общите продажби на бира са били предназначени за вътрешно потребление и са обложени с данък. Балансът на износа е смесен. Докато продажбите за бизнес извън Европейския съюз са се увеличили с 20,1%, за ЕС има спад от 6,9%.
През миналата година браншът се възползва от Световното първенство по футбол и много горещото лято. В сравнение с 2017 г. продажбите са се увеличили с 0,5 милиона хектолитра до 94 милиона хектолитра. Въпреки това пивоварната индустрия не вижда скорошно връщане към старите много славни за бирата времена.
Бирените мискове - бира, смесена с лимонада, кола, плодови сокове и други безалкохолни добавки - представляват 71,7 милиона литра, или 3,6% от общите продажби на бира през първото тримесечие на 2019 година. В сравнение с първото тримесечие на 2018 г. са продадени 16,7% повече бирени миксове.