fallback

Потребителите в Северна Америка дадоха тласък на резултатите на Pepsi

Новината изпрати акциите на компанията на зелена територия като час преди началото на борсовата сесия те поскъпват с близо 2%

18:00 | 17.04.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Резултатите на PepsiCo Inc за първото тримесечие на годината се оказаха по-добри от очакванията на анализаторите, подкрепени от по-голямото търсене на снаксове, газирана вода и напитки с ниско съдържание на захар.

Новината изпрати акциите на компанията на зелена територия като час преди началото на борсовата сесия те поскъпват с близо 2%.

Компаниите за пакетирани храни и напитки са под натиск заради промените във вкусовете на потребителите, които се стремят към по-здравословно хранене, като отговорът на Pepsi бе в прилагането на нови рецепти и използването на подобрени съставки, съобщава Ройтерс.

Компанията също така подобри портфолиото си от продукти, придобивайки марката снаксове Bare chips, и пускайки на пазара продукти като Pepsi без захар, газирана вода и студените чайове Pure Leaf.

Производителят отчита ръст на продажбите в звеното си за напитки в Северна Америка от 2,15%, а при снаксовете Frito-Lay покачването е от 5,5%.

Органичните продажби – ключов показател за представянето на Pepsi, който изключва ефектите от валутните движения и придобиванията на компанията, нарастват с 5,2%. Това е най-големият растеж за тримесечие от над три години насам.

След като преди по-малко от шест месеца поста зае новият изпълнителен директор Рамон Лагуарта, компанията се ангажира да отделя повече средства за реклама, да стимулира производствения си капацитет, както и да подобри веригата си на доставки, като същевременно се фокусира върху здравословните храни и напитки.

„Ние сме еднакво доволни от напредъка, който правим в нашия амбициозен дневен ред да инвестираме в изграждането на мощности, подсилването на нашите марки и прибавянето на капацитет за растеж“, заяви Лагуарта в изявление.

Компанията потвърди очакванията си за ръст на органичните приходи от 4%. От отчета става ясно също, че нетната печалба се увеличава с 5,2% до 1,41 млрд. долара. С изключение на еднократните ефекти печалбата на акция възлиза на 97 цента.

Нетните приходи също бележат ръст от 2,6% до 12,88 млрд. долара. Анализаторите очакваха печалба от 92 цента на акция и приходи от 12,7 млрд. долара, според данни на Refinitiv.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:22 | 10.09.22 г.
fallback