Германската модна къща Hugo Boss заяви, че очаква оперативната ѝ печалба да нарасне по-бързо от продажбите през 2019 г., предвиждайки силна инерция на онлайн бизнеса си и Азия, съобщава Ройтерс.
Известна с елегантните си мъжки костюми, Hugo Boss въведе по-ежедневни и спортни стилове, за да привлече по-младите потребители, и инвестира сериозно в онлайн магазина си.
Компанията заяви, че очаква ръст от 7 до 9% на оперативната си печалба за 2019 г. и увеличение между 3 и 6% на валутно коригираните си продажби.
„Гарантираме доходоносен растеж през 2019 г. и след това. Силната инерция на нашия онлайн бизнес и в Азия ще допринесе сериозно [за резултатите] тази година“, заяви главният изпълнителен директор Марк Лангър.
Инвеститорите се страхуват от забавящото се търсене на луксозни стоки, докато икономиката също се свива в Китай. Hugo Boss обаче прогнозира „надпропорционален растеж“ в Азиатско-тихоокеанския регион.
Компанията заяви, че очаква силният двуцифрен ръст на онлайн бизнеса ѝ да продължи, след като за пръв път достигна продажби за над 100 млн. евро през 2018 г.
Британският конкурент на компанията Burberry отчете 1-процентов ръст на сравнимите продажби през 13-е седмици до 29 декември, с което не успя да отговори на прогнозата за растеж от 2%.