fallback

Компаниите, чиито репутации се сринаха през 2019 г.

Facebook едва успя да се задържи в класацията Топ 100 на най-видимите компании

18:01 | 24.03.19 г. 2

Социалната мрежа Facebook със сигурност премина през трудна година и това се вижда от последния доклад на Axios и Harris Poll – Топ 100 на най-видимите компании. Брандът бележи най-големия спад в класацията на доклада, сривайки се с 43 места между 2018 и 2019 г., коментира Statista.

Социалната мрежа едва остава в класацията, заемайки вече едва 94-о място. Facebook трябваше да отговаря пред законодателите по света през 2018 г. за това как споделя данните на потребителите си с трети страни, ролята, която играе в разпространяването на дезинформация, и уязвимостите, с които трябва да се бори.

Tesla е на второ място по най-голям спад – от третата по репутация компания през 2018 г. днес тя е с 39 места надолу до 42-а позиция. Компанията за електрически автомобили се бори с оперативни и мениджърски проблеми, след като главният изпълнителен директор Илон Мъск влезе в сблъсък с Комисията на САЩ по ценните книжа и фондовите борси, не успя да отговори на целта за доставки на Wall Street, публикува туитове как ще свали компанията от борсата и пуши марихуана по време на интервю.

Компанията за спортни стоки Nike също премина през бурна година, след като нае играча на американски футбол Колин Каперник за една от рекламните си кампании. Компанията наскоро претърпя и друг по-слаб удар върху бранда си, когато изгряваща звезда в колежанския баскетбол нарани коляното си, след като маратонката му Nike се разпадна по време на баскетболен мач с друго училище. И за да станат нещата още по-зле, президентът на САЩ Барак Обама (2009-2017 г.) присъстваше на играта и бе видян да казва „маратонката му се разпадна“, с което още повече засили временните неуспехи за Nike.

You will find more infographics at Statista

Други графики вижте тук

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:37 | 13.09.22 г.
fallback