Книжата на Restaurant Brands International повишиха стойността си преди началото на търговията в САЩ днес, след като компанията обяви кой ще е новият ѝ главен изпълнителен директор и отчете ускоряване на приходите от продажби в обектите на Burger King и Tim Hortons, отворени от повече от година, пише Bloomberg.
Хосе Сил ще приеме управленския пост от Даниел Шварц, който става изпълнителен председател и съпредседател на борда на директорите. Сил има 18 години опит в Burger King, обяви Restaurant Brands.
Приходите от продажби в обектите на Tim Hortons, които оперират от над година, са нараснали с 1,9% в глобален мащаб през четвъртото тримесечие. Tim Hortons е верига заведения за кафе и понички на компанията. При Burger King ръстът също е бил с по-бърз темп от очакваното.
Подобно на своя основен съперник McDonald’s, Burger King се бори да запази инерцията на конкурентния американски пазар, където възможностите за доставка и промоциите правят по-трудно привличането и задържането на клиентите. Приходите на Burger King и Tim Hortons за третото тримесечие не оправдаха очакванията на анализаторите.
Цената на акциите на Restaurant Brands скочи с 9,3% до 6,31 долара в резултат от новините. От началото на годината книжата се радват на 9% ръст на стойността до вчерашния край на търговията след 15% спад през 2018 г.
Restaurant Brands повиши тримесечния си дивидент с 5% до 50 цента на акция, изплащани до април на акционерите, включили се до 15 март. Компанията заяви, че целта ѝ за дивидента за 2019 г. е 2 долара, в сравнение с 1,80 долара за миналата година.