Анимацията на Walt Disney “Ралф разбива интернета” успя да победи вълната от нови филмови продукции, които дебютираха в рамките на уикенда, включващ Деня на благодарността. Множеството нови филми пък успяха да привлекат повече американци в кината през този период спрямо година по-рано, пише Bloomberg.
За петте почивни дни в боксофиса в САЩ и Канада бяха генерирани 314 млн. долара, сочат данни на Comscore.
Анимационното продължение е втората премиера на Disney за този месец. “Ралф разбива интернета” събра приходи от 55,7 млн. долара през уикенда в Северна Америка. Box Office Mojo очакваше лентата да генерира 50 млн. долара за три дни и 71,8 млн. долара за петте почивни. Вместо това за целия период “Ралф” изненада със сумата от 84,5 млн. долара.
Тридневните резултати успяха да надминат 49-те млн. долара от дебюта на “Разбивачът Ралф”, въпреки че са изминали шест години от премиерата на първия филм. Предходната лента събра 471 млн. долара глобално през 2012 г., с което помогна на Disney да възроди бизнеса си с анимационни продукции след години, в които компанията беше засенчвана от Pixar. Новият филм се радва на силни отзиви, а 87% от критиците го препоръчват.
Още в сряда имаше индикации, че лентата може да разбие рекорда от премиерата на “Замръзналото кралство” от 93,5 млн. долара за Деня на благодарността, твърди Box Office Mojo.
“Крийд 2”, продължение на “Роки”, дело на Metro-Godlwyn-Mayer, в който участват Майкъл Б. Джорджан и Силвестър Сталоун, дебютира на втора позиция в боксофиса. Приходите му достигнаха 35,3 млн. долара, надвишавайки тридневната прогноза за 33,5 млн. долара.
“Робин Худ” на Lionsgate, друга от новите премиери, се класира седми с приходи от 9,13 млн. долара за три дни.