Macy’s отчете печалба за тримесечието, която надмина очакванията на анализаторите, и посочи, че силните дигитални продажби са насърчили резултатите ѝ. В същото време търговецът на дребно продължава да прави инвестиции, за да подобри своите магазини, пише CNBC.
Освен това търговската верига повиши прогнозата за годишната си печалба, тъй като очаква силно тримесечие, включващо коледните празници.
Книжата на компанията повишиха стойността си с 4,5% преди старта на търговията днес благодарение на новините, но след това поеха надолу със спад от под 1 на сто.
По данни на Refinitiv приходите са малко под очакваното – 5,40 млрд. долара при прогноза за 5,41 млрд. долара.
Приходите от продажби в магазините, отворени от поне година, са нараснали с 3,3% спрямо очакван растеж от 2,8 на сто.
„Готови сме за четвъртото тримесечие“, коментира главният изпълнителен директор Джеф Генет.
Macy’s отчете нетна печалба от 62 млн. долара за третото фискално тримесечие, или 20 цента на акция, от 30 млн. долара, или 10 цента на акция, година по-рано. Като се изключат еднократните елементи, Macy’s е спечелила 27 цента на акция при прогноза на анализаторите за 14 цента на акция, анкетирани от Refinitiv.
Нетните приходи от продажби са се увеличили до 5,40 млрд. долара от 5,28 млрд. долара година по-рано. Компанията заяви, че дигиталните ѝ продажби са скочили с двуцифрен процент.
За цялата година Macy’s очаква печалба на акция между 4,10 и 4,30 долара спрямо предишната прогноза за 3,95 до 4,15 долара на акция. Компанията твърди, че приходите от продажби от магазините ѝ, отворени от поне година, ще нараснат с 2,5 на сто, а нетните продажби ще се увеличат с около 0,7% през фискалната 2018 г.