На най-бедния континент, който същевременно е и най-бързо растящият пазар за бира в света, глобалните пивовари са принудени да измислят нови стратегии, за да успеят да пробият навреме.
Повечето африканци не могат да си позволят бира, каквато пивовари като Anheuser-Busch InBev NV, Heineken NV и производителят на бирата Guinness Diageo PLC продават на други пазари, пише The Wall Street Journal в свой анализ, цитиран от Bloomberg TV Bulgaria.
Това, съчетано с риска от високи данъци върху висококачествената бира, която може да застраши печалбата, и волатилните цени на суровината, кара пивоварите да предпочетат по-евтини и местни рецепти, които не са разпознаваеми за повечето потребители на Запад.
Африка може да представлява 40% от глобалния обем и ръст на печалбата за бирената индустрия през следващото десетилетие, показва анализ на Deutsche Bank. Кредиторът посочва достъпността като ключова тема, тъй като само 15% от потребителите в Африка могат в момента да си позволят бира. По свиване наполовина на цената делът на възрастните, които могат да си позволят бира, се увеличава от 15% на 40%.
Какво показват анализите за пазара в региона вижте в продължението на материала в сайта на Bloomberg TV Bulgaria.