fallback

"Хотел Трансилвания 3" надви "Мама Мия!" в българския боксофис

Анимационният филм е гледан от над 62 хил. зрители за 10 дни на голям екран у нас

08:41 | 25.07.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Анимацията "Хотел Трансилвания 3: Чудовищна ваканция" продължава да е най-гледаният филм у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. Историята за корабния круиз на всички познати герои от миналите филми, в който се заражда нова връзка между хора и чудовища, е гледана от 62 104 зрители и има 557 686 лева приходи за десетте дни на екраните у нас.

На втора позиция е премиерата от миналия уикенд, подкрепена от силна реклама и предпремиерни прожекции - "Мама мия! Отново заедно". Продължението на филмирания мюзикъл, спечелил световна слава и излязъл на екран преди десет години, е гледано от 12 941 зрители и има 136 837 лева след първия уикенд у нас.

Трето място сред най-гледаните филми е за екшъна с Дуейн Джонсън - "Небостъргачът". Случващото се в най-високата сграда на света, докато половината е обхваната от пожар, а Уил Форд трябва да спаси семейството си, справяйки се с опасни бандити, е гледано от 29 182 зрители и отчита 321 833 лева приходи за десетте дни на екраните у нас.

Четвърта позиция е за "Ант-Мен и Осата", създаден по комиксите на Marvel от 60-те години на миналия век. Отношенията между двамата партньори - Скот Ланг и д-р Пим са гледани от 28 182 зрители и има 314 260 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

Пето място в топ 10 е за анимацията "Феноменалните 2", продължение на първия филм от 2004 година. Приключенията на семейството Боб и Хелън Пар, което ежедневно се бори със злото и престъпниците, са гледани от 91 065 зрители и отчитат 849 897 лева приходи за месец и половина на екраните.

Шеста позиция е за екшъна "Да обичаш Пабло", създаден по биографията на Вирхиния Валехо. Бурната любовна афера между наркобарона от Колумбия и местната телевизионна водеща, разиграла се на фона на бунтовническите групировки, бума на кокаиновата индустрия и връзките на картелите с диктатори и президенти в Латинска и Южна Америка, е гледана от 39 433 зрители и има 361 831 лева приходи за месец и половина на екраните у нас.

Седми по ред е друг екшън - "Бандитките на Оушън", популярен и като осми по ред филм от поредицата за дръзки и умно измислени обири. Историята на Деби Оушън, която оглавява женска банда за обир на бижута по време на годишния бал на "Метрополитън", е вече шест седмици на екраните у нас и е гледана от 42 663 зрители и има 383 802 лева приходи.

Осмо място е за "Джурасик парк: Рухналото кралство" - пети филм от поредицата за отношенията между възродените динозаври и хората. Историята на героите на Крис Прат и Брайс Хауърд, които се опитват да предотвратят продажбата на оцелелите от Исла Нублар динозаври на континентална земя, е вече седем седмици по екраните у нас и за това време са я гледали 113 673 зрители и има 1 244 521 лева приходи.

Девета позиция е за екшъна "Сикарио 2: Солдадо". Вторият филм за случващото се по мексикано-американската граница - трафикът на хора и на наркотици, за предотвратяването на което се включват отново федералния агент Грейвър и на самостоятелния и непредсказуем Алехандро, е гледан от 16 015 зрители и има 152 676 зрители за месец у нас.

Десето място заема комедията "Ти гониш!", създадена по действителна история от вестникарска публикация в Wall Street Journal от 2013 година. Годишната гоненица на бивши съученици, в която този път е заплетена и сватбата на единия, е гледана от 14 220 зрители и има 122 009 лева приходи за месец на екраните у нас.

/БТА/

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:19 | 14.09.22 г.
fallback