fallback

Потребители на Spotify си поискаха обратно парите за абонаменти заради реклама

Твърде агресивната реклама на новия албум на Drake ядоса част от абонатите на стрийминг услугата

17:29 | 03.07.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Новият албум на Drake “Scorpion” излезе в петък, но вече влезе в историята. Албумът разби всички рекорди за стрийминг в Apple Music и Spotify с над 302 млн. слушания в един ден, пише BBC.

Но някои потребители се оплакаха, че Spotify е сложила снимката му за корица на стотици плейлисти, включително и на такива, които не включват музиката му, като „Best of British” например.

Абонатите, платили за премиум услуга без реклами, заявиха, че това е реклама и са поискали парите си обратно. Един от тях твърди, че са му предложили безплатен абонамент за месец в резултат от оплакването му.

„Плащам за премиум, защото не искам да виждам или чувам реклами“, е написал той в чат с екипа от клиентската поддръжка на Spotify, който е публикувал в Reddit. “Защо тогава моята персонализирана начална страница буквално е покрита с реклами на Drake? Не слушам този изпълнител, нито слушам музика, близка до неговата“.

От екипа на компанията са отворили: „Съгласни сме с всички неща, които казвате“ и са предложили да върнат последното плащане на потребителя.

Други абонати, които са предявили искания, са постигнали смесени резултати. Някои са получили безплатен абонамент за месец, но претенциите на други са били отхвърлени.

Spotify е отказала да коментира ситуацията, но BBC твърди, че компанията няма официална политика за връщане на средствата, която да е задействана в случая, а броят на оплакванията е относително малък.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:30 | 09.09.22 г.
fallback