fallback

"Соло" се насочва към загуба след лошо боксофис представяне

Новата лента от сагата "Междузвездни войни" продължава да разочарова

11:41 | 04.06.18 г. 8

През този уикенд броят на закупените билети за прожекциите на „Соло: История от Междузвездни войни“ се понижи с 65% спрямо дебютния уикенд на филма. С това продукцията е напът да се превърне в първия филм от сагата, който може да излезе на загуба, пише Bloomberg.

"Соло“ на Walt Disney генерира 29,3 млн. долара приходи от кината в САЩ и Канада този уикенд, сочат данни на ComScore. Сумата се оказа под прогнозата на Box Office Mojo за 30 млн. долара и представлява значителен спад спрямо представянето на другите големи премиери в рамките на уикенда, в който бе отбелязан Денят в памет на загиналите във войните.

Филмът на Disney, чиято продукция струва около 250 млн. долара, може да загуби над 50 млн. долара, твърди Бартън Крокет, анализатор на B.Riley FBR Inc.

"Това е тежко завръщане към филмовата реалност за Disney”, твърди Крокет.

Компанията не е отговорила веднага на запитванията за коментар по темата.

Междувременно в боксофиса в Северна Америка дебютираха три нови продукции - „Дрейф“, „Upgrade” и „Action Point”, които се класираха съответно на трето, шесто и девето място.

„Дрейф“ на STX Entertainment генерира 11,5 млн. долара при прогноза за 13 млн. долара и бюджет от 35 млн. долара. Лентата, създадена по истински случай, има 67% положителни отзиви в агрегатора RottenTomatoes.com.

"Upgrade” събра 4,46 млн. долара, надминавайки прогнозата за 2,8 млн. долара от Box Office Pro.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:55 | 13.09.22 г.
fallback