Отчетът на Pandora за тримесечието се оказа музика за ушите на инвеститорите, пише TechCrunch.
Дигиталната радио платформа отчете по-добри от очакванията резултати за първото тримесечие след приключването на търговията в четвъртък, което изпрати цената на акциите ѝ с 8% нагоре.
Wall Street остана доволен, че компанията показа значителен ръст на приходите от абонаменти, отчитайки 104,7 млн. долара, което е с 63% увеличение спрямо миналата година. Pandora има 5,63 млн. плащащи слушатели, или с 19% повече спрямо същия времеви период през 2017 г.
За сравнение - Apple Music има 40 млн. абонати, а Spotify – 75 млн., така че Pandora е трета в класацията по брой плащащи абонати.
Но конкуренцията вече се отразява на цената на акциите на Pandora. В четвъртък компанията приключи борсовата сесия с цена от 5,75 долара за акция. Това е доста под цената от 37 долара, на която акциите се търгуваха през 2014 г. В момента пазарната капитализация на фирмата е 1,45 млрд. долара.
В допълнение към абонатите Pandora печели и от потребителите, които не плащат, но слушат реклами. Компанията има 72,3 млн. активни слушатели, които са донесли 319,2 млн. долара приходи. Анализаторите очакваха 304,3 млн. долара.
Коригираната загуба на акция е достигнала 27 цента, доста под негативната прогноза на Wall Street за 38 цента на акция.
"Pandora е точно там, където искаме да е: в центъра на един растящ пазар с огромен потенциал“, коментира Роджър Линч, главен изпълнителен директор на Pandora.