fallback

Disneyland в Шанхай не очаква проблеми от евентуална търговска война

Според председателя на Walt Disney Imagineering Боб Уайс увеселителният парк трябва да се разглежда като местна компания

16:16 | 26.04.18 г.
Автор - снимка
Редактор

Увеселителният парк Disneyland в Шанхай трябва да бъде разглеждан като местна компания, заяви Walt Disney в четвъртък, отхвърляйки опасенията, че американско-китайските търговски напрежения може да засегнат броя на посетителите или разходите за внос на парка, струващ 5,5 млрд. долара, съобщава Ройтерс.

Председателят на Walt Disney Imagineering Боб Уайс адресира въпроса с търговията при откриването на Toy Story Land – ново разширение, създадено по серията анимации „Играта на играчките“ на Disney и Pixar. Това е първото голямо разширение на парка, откакто отвори врати през 2016 г.

Shanghai Disneyland е съвместно дружество с китайската държавна Shendi Group, която притежава дял от 57%. Shendi е консорциум, контролиран от Shanghai Media Group, хотелската верига Jin Jiang International, оператора на магазини Bailian Group и строителния предприемач Lujiazui Development Group.

Начинът, по който трябва да се мисли за нас от гледна точка на подобни проекти, е че сме местна компания“, отговори Уайс на въпрос дали разходите на компанията могат да бъдат повлияни, ако ответните мита върху американски стоки, с които заплашва Пекин, бъдат наложени.

В този случай можете да погледнете... играчките или самолетите, всичко тук, те са построени и направени в Китай. Ние сме много местна [компания] по отношение на това откъде взимаме нещата“, каза той.

Уайс, който надзираваше строителството на парка, заяви, че не се тревожи за спад на посещаемостта заради търговските напрежения. Той коментира, че паркът може да продължи да се разраства и да измисли нови идеи, с които да привлича посетителите.

Разширяването определено е част от плана ни“, допълни той.

Disney отдава голямо значение на китайските си връзки след откриването на парка. Shanghai Disneyland включва редица атракции с китайска тематика или китайски акробати.

От началото на април обаче компаниите в САЩ и Китай се страхуват от потенциална търговска война между двете страни, която може да доведе до мита, наложени върху продуктите им и повишаване на разходите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:07 | 10.09.22 г.
fallback