fallback

Diet Coke повишава продажбите на Coca-Cola през първото тримесечие

Нетната печалба на компанията до 30 март е нараснала с 1,37 млрд. долара

15:28 | 24.04.18 г.

Снимка: Архив Ройтерс

Coca-Cola надмина очакванията на Wall Street с обявените резултати за тримесечието си във вторник благодарение на увеличеното търсене на Coke Zero Sugar и на новите вкусове под бранда си Diet Coke. Цялостните приходи на компанията надминаха очакванията с около 300 млн. долара, предава Ройтерс.

Цената на акциите на Coca-Cola, която е включена в индекса на сините чипове Dow Jones, скочи с близо 1% до 44,44 долара в предборсовата търговия.

Компанията съобщи, че пускането на популярната ѝ нискокалорична напитка Diet Coke, насочена към представителите на младото поколение и предлагана с вкус на джинджифил и лайм, череша, червен портокал и манго, е помогнала на марката да се върне към растеж на продажбите през тримесечието.

Продажбите на газираните ѝ напитки са се увеличили с 4%, а на чайовете и кафетата – с 5%, съобщи Coca-Cola в съобщението си.

Нетната печалба на производителя на Fanta и Sprite е нараснала до 1,37 млрд. долара, или 32 цента на акция, през първото тримесечие до 30 март спрямо 1,18 млрд. долара, или 27 цена на акция, година по-рано.

Приходите са намалели с 16% до 7,63 млрд. долара заради прехвърлянето на операциите по бутилиране на франчайз компании, но все пак надхвърлят очакванията на анализаторите от 7,34 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:28 | 13.09.22 г.
fallback