Производителят на козметични продукти Avon Products отчете приходи от продажби за тримесечието, които се оказаха под очакванията на анализаторите. Това се случи след като по-малък брой клиенти са купили продукти от свиващата се база от дистрибутори на компанията, предава Ройтерс.
Броят на т.нар. Avon Ladies – представители, които продават продукти от врата на врата от основаването на компанията през 1886 г., намалява с 2% в рамките на тримесечието.
По думите на главния изпълнителен директор на Avon Джейми Уилсън компанията продължава да оперира в една изключително предизвикателна макроикономическа среда и в условия на силна конкуренция, най-вече на най-големите ѝ пазари.
Като се изключат някои еднократни елементи Avon печели по 12 цента на акция, надминавайки средната прогноза на анализаторите за 7 цента на акция.
Нетната печалба на компанията достига 91,5 млн. долара, или 17 цента на акция, през четвъртото тримесечие, което завърши на 31 декември. За сравнение, година по-рано тя генерира 10,7 млн. долара загуба, или 4 цента на акция.
Резултатите от последното тримесечие се насърчават от сумата от 30 млн. долара, свързана с промените в данъчното законодателство на САЩ.
Нетните приходи от продажби запазват нивото си от 1,57 млрд. долара в сравнение с предходната година, като не отговарят на прогнозата на анализаторите за 1,6 млрд. долара според Thomson Reuters I/B/E/S.