fallback

Avon не отговори на очакванията за приходите за последното тримесечие на 2017 г.

Броят на дистрибуторите, които продават продуктите на компанията, се свива през отчетния период

15:13 | 15.02.18 г.

Производителят на козметични продукти Avon Products отчете приходи от продажби за тримесечието, които се оказаха под очакванията на анализаторите. Това се случи след като по-малък брой клиенти са купили продукти от свиващата се база от дистрибутори на компанията, предава Ройтерс.

Броят на т.нар. Avon Ladies – представители, които продават продукти от врата на врата от основаването на компанията през 1886 г., намалява с 2% в рамките на тримесечието.

По думите на главния изпълнителен директор на Avon Джейми Уилсън компанията продължава да оперира в една изключително предизвикателна макроикономическа среда и в условия на силна конкуренция, най-вече на най-големите ѝ пазари.

Като се изключат някои еднократни елементи Avon печели по 12 цента на акция, надминавайки средната прогноза на анализаторите за 7 цента на акция.

Нетната печалба на компанията достига 91,5 млн. долара, или 17 цента на акция, през четвъртото тримесечие, което завърши на 31 декември. За сравнение, година по-рано тя генерира 10,7 млн. долара загуба, или 4 цента на акция.

Резултатите от последното тримесечие се насърчават от сумата от 30 млн. долара, свързана с промените в данъчното законодателство на САЩ.

Нетните приходи от продажби запазват нивото си от 1,57 млрд. долара в сравнение с предходната година, като не отговарят на прогнозата на анализаторите за 1,6 млрд. долара според Thomson Reuters I/B/E/S.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:47 | 08.09.22 г.
fallback