fallback

Кучето - най-добрият приятел на...инвеститора

Китайските купувачи ще похарчат 46,3 млрд. юана (7 млрд. долара) за своите домашни любимци до 2022 г.

12:22 | 24.12.17 г.

Растежът на средната класа, масовото преминаване към урбанизация и други демографски промени като нарастващия брой на възрастните хора и хората, които се женят и имат деца по-късно отпреди, превърнаха Китай не само в общество, притежаващо домашни любимци, но и в такова, което е готово да изкарва пари за тях, пише Ройтерс.

Китайските купувачи ще похарчат 46,3 млрд. юана (7 млрд. долара) за своите домашни любимци до 2022 г., което е нараснало от 17,5 млрд. юана тази година, като пазарът расте около 20% годишно, според оценките на Euromonitor.

Пазарът в САЩ може да е много по-голям, като продажбите се оценяват на 44,4 млрд. долара тази година, но се ръстът е само с около 2%  годишно.

Скоростта на китайското търсене е не само великолепна новина за световните купувачи на храни за домашни любимци като Mars и Nestle, но и за бързо развиващи се китайски компании за храна и продукти за домашни любимци, както и предприемачи, които създават всичко от кучешки салони до луксозни хотели за домашни любимци.

"Има огромен потенциал за растеж на китайския пазар", каза Лиу Йонгхао, председател на китайската компания New Hope Group на неотдавнашно събитие в Пекин.

"Китайците, особено младите, са готови да похарчат много пари за домашните любимци, защото те са станали като част от семейството", каза той.

Нарастващата популярност на домашните любимци превръща Китай в магнит за местните и световните фирми.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:27 | 09.09.22 г.
fallback