fallback

Nestle продаде две от марките си чай

Компанията се преструктурира, за да се справи с по-слабия растеж на традиционния си бизнес

14:08 | 18.12.17 г.

Швейцарската компания Nestle продаде две от марките си чай в Северна Америка, след като най-големият производител на храни и напитки в света преструктурира бизнеса си, за да се фокусира върху новите тенденции на потребление и върху здравеопазването, предава Ройтерс.

Фирмата за дялово инвестиране Fireman Capital Partners обяви днес, че заедно с Dunn’s River Brands ще придобие Sweet Leaf Tea и Tradewinds от Nestle North America.

Сделката, чиито финансови параметри не са разкрити, се очаква да бъде завършена до края на годината.

Nestle не е открита веднага за коментар по темата.

Под ръководството на главния изпълнителен директор Марк Шнайдер, който пое поста през тази година, Nestle започна преструктуриране на брандовете и стратегията си, опитвайки се да се справи със слабия растеж на своите традиционни бизнеси.

По-рано този месец швейцарската компания обяви, че купува канадския производител на витамини Atrium Innovations за 2,3 млрд. долара. Това е четвъртото ѝ придобиване през последните месеци.

През септември компанията купи марката вегетариански храни Sweet Earth, както и кафе бранда Blue Bottle. През ноември пък се сдоби с кафето Chameleon Cold-Brew, като по този начин се насочи към пазар, на който потребителите предпочитат по-малки, независими брандове.

Тази година Nestle се оказа под натиск от инвеститора активист Third Point да подобри възвръщаемостта си. Оттогава фирмата обяви обратно изкупуване на акции и нова цел за маржа на печалбата. 

На фона на вълната от придобивания, Nestle свива част от операциите си, включително съкращава работни места в бизнеса си с продукти за кожа.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 00:11 | 13.09.22 г.
fallback