Веригата магазини Macy's отчете по-голям от очакваното спад в продажбите през третото тримесечие, но успя да увеличи печалбата си, както и да надхвърли прогнозите си за приходите, пише Ройтерс.
Универсалните магазини се борят с намаляващия трафик в моловете и силната конкуренция на търговците на дребно и Amazon.com.
Последствие от това беше и решението на Macy's да затвори магазини и да изгради своя бизнес с отстъпка Backstage. Нетната печалба за акционерите се увеличава до 36 млн. долара, или 12 цента на акция, през третото тримесечие, приключило на 28 октомври, от 17 млн. долара, или 5 цента, година по-рано.
Изключвайки еднократни ефекти, Macy's отчете печалба от 23 цента на акция, надминавайки средната оценка на анализатора за 19 цента.
В същото време продажбите в магазините на Macy‘s, които са отворени повече от 12 месеца, са намалели с 3,6%. Средната оценка на анализаторите беше за спад от 2,6%.