Компанията за хранителни продукти Nestle придобива Sweet Earth, базиран в САЩ производител на безмесни замразени храни. Ходът е част от опитите на Nestle да разшири портфолиото си от по-здравословни продукти, предава Ройтерс.
Швейцарският гигант обяви днес, че придобиването на Sweet Earth бележи първата му стъпка на американския пазар на растителни храни – глобален сектор, който расте с двуцифрен процент годишно и се очаква да достигне 5 млрд. долара до 2020 г.
Nestle и други компании от хранително-вкусовата промишленост се борят със забавяне на растежа на продажбите, докато вкусовете и навиците на потребителите се променят. Последното пък облагодетелства по-малки брандове, чиито продукти са смятани за по-здравословни и специално приготвени.
Unilever обяви също днес придобиването на малкия бранд за органичен билков чай Pukka.
Netsle, която е известна с десертите KitKat, с Nescafe и Hot Pockets, не разкрива колко е платила за придобиването на Sweet Earth, която произвежда замразени храни, бурито, сандвичи за закуска и бургери, използвайки алтернативи на месото, като тофу и сейтан.
Nestle обяви, че марката ще остане независима от американския ѝ бизнес с храни и ще продължи да бъде управлявана от своите създатели.