fallback

Nestle открива нова фабрика в Япония за екзотични вкусове

Аромати като уасаби и зелен чай помогнаха на продажбите на Kit Kat в Япония да нараснат с 50% от 2010 г.

17:05 | 31.07.17 г.

Nestle открива първата си фабрика в Япония през последните 25 години, за да отговори на търсенето на екзотични вкусове на Kit Kat, съобщи BBC.

Докато сладкишът обикновено се предпочита шоколадов, в Азия вкусовете се оказват доста по-различни.

Аромати като уасаби и зелен чай помогнаха на продажбите на Kit Kat в Япония да нараснат с 50% от 2010 г., обяви Nestle.

Фабриката ще съсредоточи производството си върху по-скъпите варианти на шоколадовата закуска, които са станали хит сред туристите. 

Разходите на посетителите за сладкарски изделия са се увеличили повече от три пъти през последните четири години, според правителствени данни, до около 1,22 млрд. долара.

„През последните няколко години Nestle успя да демонстрира добър растеж в Япония въпреки предизвикателната среда“, коментира говорител на компанията. По думите му това добро представяне може да се обясни със стратегическия фокус върху иновациите.

Идеята за KitKat е разработена в Обединеното кралство през 1935 г., но сега Япония е вторият най-голям потребител на KitKat в света, благодарение на необичайните вкусове. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:02 | 13.09.22 г.
fallback