Петият филм от поредицата за капитан Джак Спароу - „Карибски пирати: Отмъщението на Салазар“ е най-гледаният в България, разкриват обобщените данни от киносалоните. Лентата, разказваща за търсенето на тризъбеца на Посейдон от капитан Спароу, срещу когото се изправя старият му враг – капитан Салазар, е привлякла 53 762 зрители в кината у нас. Приходите пък са 597 610 лева за първите три дни на голям екран.
Второто място остава за българската продукция „Бензин“. За десет дни прожекции филмът е гледан от 65 809 зрители и е събрал 542 874 лева приходи.
Филмът на Гай Ричи - „Крал Артур: Легенда за меча“ се нареди също в челната тройка. Историята за легендарния английски крал, който трябва да си възвърне трона от чичо си, е гледана от 40 742 зрители, а за 17 дни по кината е генерирала 433 081 лева.
Четвърти по зрителски интерес у нас е „Пришелецът: Завет“, който е дело на Ридли Скот. Режисьорът пренася познатата история за битката с извънземното на друга планета. Филмът се прожектира от 10 дни у нас и за този период е събрала 294 787 лева приходи, като е гледана от 30 629 зрители.
Пета е анимацията „Щъркелчето Ричард“, разказваща за малко врабче, което се оказва в щъркелово гнездо. След идването на есента то тръгва да следва новото си семейство чак до Африка. Лентата е на екраните в България от 17 дни, като досега има 17 350 зрители и 142 693 лева приходи.
Шеста е анимацията „Бебе Бос“, която се прожектира от повече от два месеца в страната. Броят на зрителите ѝ достигна 116 950 зрители и 1 033 843 лева приходи от продажбата на билети.
664 406 лева са приходите на седмия в боксофиса – приключенският филм по комиксите на Marvel “Пазители на Галактиката 2“. Средствата са събрани за месец прожекции, като в този период продукцията е гледана от 61 120 зрители в България.
Осмо място сред най-гледаните филми у нас е за "Смърфовете: Забравеното селце". За два месеца и една седмица първият изцяло анимиран пълнометражен филм за малките сини човечета е гледан от 133 115 зрители и има 1 176 051 приходи.
Предпоследен е екшънът „Бързи и яростни 8“, който разказва историята на познатия екип, който се налага да се раздели, за да се спаси живота на сина на Доменик. Лентата е на голям екран от близо 2 месеца, а за това време е събрал 2 485 726 лева приходи, тъй като е гледан от 271 852 души.
15 640 зрители пък са гледали десетия в боксофиса „Как да бъдеш латино любовник“. За месец прожекции у нас той е събрал 133 376 лева приходи. /БТА/