Burger King уронва престижа на белгийския крал Филип, смятат в белгийския кралски двор. Кралското семейство е разгневено от американската компания за бързо хранене във връзка кампания, призоваваща белгийците да изберат "Кой е кралят" на специален сайт, пише ВВС.
Потребителите могат да избират между талисмана на компанията и крал Филип. Избралите кралската особа са приканени да обмислят отново своя избор с въпроса: "Сигурни ли сте? Не той пържи Вашите картофи".
Изборът на другия персонаж обаче се приема без допълнителни коментари. Своебразното допитване е отворено до 19 юни, а Burger King ще отвори своя пръв ресторант в кралството в края на юни.
Говорител на белгийското кралско семейство коментира, че на първо място за използването на изображение на крал Филип трябва специално одобрение, а такова не е потърсено. Рекламата като цяло уронва престижа на монарха, посочват още от кралския двор.
В рекламата на Burger King не е използвана снимка на Филип, а анимация, посочва още ВВС. От компанията коментираха, че от белгийското кралско семейство не са се обърнали към тях по повод рекламата.