Кевин Харт и YouTube ще си партнират по ново предаване, наречено „Kevin Hart: What The Fit” - друг начин, по който платформата, която е собственост на Googlе, се опитва да докаже, че заслужава рекламните приходи, които „краде“ от телевизиите, пише CNBC.
YouTube обяви седем ексклузивни предавания, включващи реклама. Това се случи по време на годишната презентация, на която компанията представя съдържание на рекламодателите. След другите нови предавания се нареждат състезание за таланти, наречено „Best Cover Ever”, продуцирано от Раян Сийкрест, както и предавания с Елън Дедженеръс, Деми Ловато и Кейти Пери. Свое предаване ще има и The Slow Mo Guys.
Харт обяви също, че ще работи по нова стрийминг мрежа, наречена „Laugh Out Loud”, която ще включва комедианти от целия свят. Повече подробности засега не се разкриват.
YouTube вече има ексклузивно съдържание в платформата си, както и оригинални нови предавания и филми за абонаментната си услуга YouTube Red. Платформата ще има около 40 нови оригинални предавания за тази услуга през тази година. Освен това вече заработи и YouTube TV - услуга за телевизия на живо, която не изисква кабелен или сателитен абонамент.
Повече хора между 18 и 49 години посещават YouTube през мобилните си устройства, отколкото гледат телевизия, коментира главният изпълнителен директор Сюзан Войчики.
Някои рекламодатели твърдят обаче, че YouTube не е същото като телевизията най-вече заради факта, че рекламите са позиционирани на базата на интереса на потребителите, а не според програмата.
През март стана ясно, че рекламите на няколко марки от висок клас са се появявали заедно с екстремистко съдържание в YouTube и в услуги на Google.
Изпълнителният директор се извини за скорошния скандал между платформата и рекламодателите. Компанията добавя нови технологии, предлага повече контрол на самите брандове и работи с трети страни като comScore и Integral Ad Science, за да гарантира, че това няма да се случи отново.