"Lego Филмът: Батман“ оглави боксофиса в Северна Америка в първия си уикенд по кината, доказвайки, че Warner Bros. може да печели от компинацията на франчайзи за супергерои и деца, пише Bloomberg.
Анимационната продукция, озвучена от Марая Кери и Уил Арнет, генерира 55,6 млн. долара в САЩ и Канада през почивните дни, обяви ComScore. Сумата се оказва обаче по-ниска от очакваните от Box Office Mojo 76 млн. долара.
Филмът успя да изпревари по резултати продължението на „50 нюанса сиво“, както и това на „Джон Уик“ с Киану Рийвс.
Lego е една от основните марки, с които Warner Bros. работи за пускането на нови поредици от филми след „Lego: Филмът“, който постигна изненадващ успех през 2014 г. Студиото, собственост на Time Warner, също така планира и няколко продукции, базирани на вселената, създадена от DC Comics, както и на книгите за Хари Потър, дело на Джоан Роулинг.
Продължението на „Lego: Филмът“ се очаква през 2019 г., а друг филм от серията, посветен на Lego героя Нинджаго, ще бъде пуснат по кината по-късно тази година.
Критиците харесаха „Lego Филмът: Батман“ и той получи 91% позитивни отзиви в Rottentomatoes.com. Продукцията струва общо 80 млн. долара.
„50 нюанса по-тъмно“ се радва на едва 9% положителни ревюта. Филмът генерира 46,8 млн. долара и се класира втори през този уикенд. Лентата струва 55 млн. долара и се очакваше да събере 46,8 млн. долара, според BoxOfficePro.com. За сравнение, първият филм от поредицата събра 85 млн. долара в премиерния си уикенд.
Излезлият през 2014 г. „Джон Уик“ е едно от последните заглавия на Lions Gate Entertainment, което нашумя достатъчно, че да се сдобие с продължение. Вторият филм от поредицата струва 35 млн. долара и се радва на 91% позитивни ревюта. Той се нареди на трето място в боксофис класацията, генерирайки 30 млн. долара от продажбата на билети, докато прогнозата на Hollywood Stock Exchange беше за 28 млн. долара.