fallback

Раздялата на Procter & Gamble с някои марки подкрепи печалбата на компанията

След по-добри резултати и при продажбите компанията повиши прогнозите си за ръста им през 2017 г.

18:33 | 20.01.17 г.

Procter & Gamble, производител на праха за пране Tide и на Pampers, отчете по-добри от очакванията продажби и печалба за тримесечието, подкрепени от търсенето на продукти за здравна грижа, коментира Ройтерс.

Акциите на компанията, която повиши прогнозата си за ръста на органичните продажби за 2017 г., поскъпнаха с 2% преди отварянето на пазара в петък.

P&G се разделя с непечелившите си брандове и се фокусира върху основните си марки, включително Tide и Gillette, за да повиши продажбите си. Компанията продаде 41 от брандовете си миналата година, включително Clairol и COVERGIRL, на Coty за 12,5 млрд. долара.

Базираната в Синсинати, Охайо, P&G заяви, че основната печалба на акция, която изключва разходите за преструктуриране и други ефекти, е била 1,08 долара на акция през второто тримесечие, приключило на 31 декември.

Анализаторите очакваха печалба от 1,06 долара на акция, посочва Thomson Reuters.

Нетната печалба се е повишила до 7,88 млрд. долара, или 2,88 долара на акция, от 3,31 млрд. долара, или 1,12 долара на акция, през предишната година. Последното тримесечие включва печалба от преустановени дейности, включително брандовете, продадени на Coty.

Нетните продажби от 16,85 млрд. долара са малко над оценките на Wall Street за 16,77 млрд. долара.

„По-силното представяне на приходите през първото полугодие на фискалната година ни позволява да повишим перспективите за ръста на органичните продажби за цялата година“, каза главният изпълнителен директор Дейвид Тейлър в изявление.

P&G заяви, че очаква органичните продажби да се увеличат с 2% до 3% спрямо предишната прогноза за около 2%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:13 | 14.09.22 г.
fallback