fallback

"Rogue One" спечели и китайските зрители

Лентата от сагата "Междузвездни войни" запази лидерската си позиция и в Северна Америка този уикенд

12:40 | 09.01.17 г.

"Rogue One: История от Междузвездни войни“ оглави боксофиса в Китай по време на премиерния си уикенд в страната. Най-новата лента от 40-годишния франчайз успя да привлече местните зрители с участието на азиатски звезди, пише Bloomberg.

Филмът на Walt Disney успя да генерира 206,7 млн. юана (30 млн. долара) от 6 януари до понеделник според EntGroup. Тези данни изостават спрямо сумата от 348 млн. юана, която събра „Междузвездни войни: Силата се пробужда“ в рамките на дебютния си уикенд в Китай през миналата година.

И все пак пускането на втория по големина филмов пазар в света помогна на „Rogue One” да премине сумата от 900 млн. долара в световен мащаб. Лентата оглави боксофиса в САЩ и Канада за четвърта поредна седмица, където приходите на продукцията нараснаха до 477,3 млн. долара от 6 януари насам според ComScore.

В Китай „Rogue One” се сблъска с конкуренция от страна на местната романтична комедия „Some Like It Hot”, която генерира 259,8 млн. юана в рамките на първата седмица от годината.

Китайската публика все още опознава франчайза „Междузвездни войни“, който е добре известен в САЩ и Европа. Въпреки че „Силата се пробужда“ беше най-печелившият филм в САЩ през 2015 г., EntGroup го класира 13-и в Китай за 2016 г. - годината, в която се появи по кината.

Нещо повече, през 2016 г. китайският филмов пазар нарасна с най-слабия си темп от 2008 г., на фона на спада на касовите хитове.

Общите продажби на „Rogue One” в Китай вероятно ще са в диапазона 700-800 млн. юана, подобно на „Силата се пробужда“, твърди Джонсън Ху, анализатор на UOB- Kay Hian Holdings. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:41 | 12.09.22 г.
fallback