fallback

Как водка Absolut направи огромен гаф, използвайки протестите в Южна Корея?

Компанията използва снимка от протестите, за да рекламира алкохолна напитка

15:12 | 12.12.16 г.

Южнокорейците реагираха изключително гневно на нова реклама на водка Absolut, която включва снимка от големите антиправителствени протести, които се случват в центъра на Сеул през последните седмици, пише CNN.

Рекламата показва хиляди протестиращи, които държат свещи, а тълпата е застанала във формата на бутилка, на която е поставен надпис името на водката.

Компанията публикува изображението в официалната си страница във Facebook в събота. Хиляди потребители на социалната мрежа отправиха критики към рекламата и призоваха фирмата да я премахне. Те твърдят, че не е подходящо Absolut да използва протестите, за да продава алкохол.

“Каква е връзката между водката и протестите? Дори не разбирам към кого е насочена тази реклама, когато компанията използва корейските граждани в тази ситуация”, пише Йонеу Уон.

“Ако това беше мач от Световното първенство по футбол или концерт, можеше и да подхожда. Въпреки това, ако знаете какво означава тази снимка, не смятам, че е правилно да я свързвате с алкохол”, пише Хиоджан Чан.

Компанията майка на Absolut - Pernod Ricard, не е отговорила на запитването за коментар.

Стотици хиляди хора взеха участие в протестите с искането на оставката на президента на Южна Корея във връзка с корупционен скандал. Демонстрантите изпълниха улиците на Сеул въпреки студа. В петък парламентът взе решение за импийчмънт на Пак Кън-хе, а хиляди се събраха отново по улиците, за да отпразнуват случая. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:04 | 11.09.22 г.
fallback