Treasury Wine Estates планира да превърне американска марка вино, която трябваше да бъде заличена, в един от топ брандовете си в световен мащаб, като се насочва към дамите, пише Bloomberg.
Truvee, което беше пуснато за продажба в Австралия днес, ще се появи в Европа, Азия и САЩ и ще се превърне в глобална марка през следващите 18 месеца, твърди главният изпълнителен директор Майкъл Кларк в интервю. Брандът може да изпревари популярни марки на Treasury като Coldstream Hills, Seppelt и Devil’s Liar.
Treasury, производител на Penfolds Grange, придоби Truvee, когато купи активите на Diageo в САЩ и Великобритания за 600 млн. долара през януари. Марката трябваше да бъде заличена. Сега Кларк, бивш директор в Coca-Cola Co. и Kraft Foods, се насочва към дамите на възраст между 30 и 40 години, защото именно те обикновено контролират разходите в домакинството.
Екип от седем жени от Treasury стои зад пускането на бранда. Има „значителна възможност“ в таргетирането на жените, твърди Кларк. По думите му като цяло компанията не се опитва да отблъсне мъжете.
От началото на годината акциите на Treasury са повишили стойността си с 26% през тази година, което оценява базираната в Мелбърн компания на 7,7 млрд. австралийски долара (5,9 млрд. щатски долара).