fallback

Промените в McDonald's подобриха финансовите резултати

Глобалните продажби от разработените ресторанти са се увеличили с 3,5% през третото тримесечие

17:25 | 21.10.16 г. 1

Преобразуването на дейността на веригата ресторанти за бързо хранене McDonald's е набрало инерция през последното тримесечие, а ръстът на продажбите от разработените ресторанти задмина оценките на анализаторите. Това изпрати цената на акциите на компанията с почти 4% нагоре в търговията преди отварянето на пазара в петък, съобщава Ройтерс.

Продажбите от разработените ресторанти (отворени преди поне 13 месеца) в САЩ са нараснали с 1,3%, което е повече от очакваното. Резултатите са подпомогнати от засиленото търсене на целодневната закуска, нови промоции и въвеждането на предложения без изкуствени консерванти.

Анализаторите, анкетирани от консултантската компания Consensus Metrix, очакваха ръст от 1,2% в САЩ.

McDonald's, под управлението на главния изпълнителен директор Стив Ийстърбрук, въведе целодневна закуска, опростено меню и по-добро обслужване, за да реформира бизнеса си на фона на засилената конкуренция от Burger King, Dunkin' Donuts и по-малки вериги за бързо хранене.

McDonald's заяви, че глобалните продажби от разработените ресторанти са се увеличили с 3,5% през третото тримесечие до 30 септември, което е доста над средната оценка на анализаторите за ръст от 1,5%.

Най-голямата верига за бързо хранене в света отчете нетна печалба от 1,28 млрд. долара, или 1,50 долара на акция, спрямо 1,31 млрд. долара, или 1,40 долара на акция, на годишна база.

Без еднократните ефекти печалбата на компанията възлиза на 1,62 долара на акция, което е над средната оценка на анализаторите за 1,48 долара, посочва Thomson Reuters.

Общите приходи са се понижили с почти 3% до 6,42 млрд. долара – отбелязвайки спад за девето поредно тримесечие, но все пак над средната прогноза на анализаторите за 6,28 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:13 | 11.09.22 г.
fallback