Кевин Робъртс се оттегли от поста на изпълнителен председател на рекламната агенция на Publicis Groupe – Saatchi & Saatchi, дни след като провокира дебати, свързани с ролята на половете в рекламната индустрия, пише Bloomberg.
Робъртс, един от най-известните и влиятелни мениджъри в рекламната индустрия, се оттегли бързо след коментар, който се появи под формата на интервю за Business Insider. В него той посочва, че не се занимава с проблемите на половете в агенцията и предполага, че някои жени не се интересуват от напредък в кариерата си. По думите му липсата на жени на ръководни постове не е проблем, а дебатите за разнообразтието на работната сила "са приключили".
Publicis реагира бързо като увери, че изявлението на Робъртс не отговаря на фирмената политика и противоречи с нейните нейните принципи за „честване на различията“.
Оттеглянето на Робъртс като изпълнителен председател и член на борда на Publicis беше обявено днес с изявление на базираната в Париж компания. Оставката му влиза в сила от 1 септември, преди официалното му пенсиониране през май 2017 г.
Говорителката на Publicis е отказала да коментира въпроса отвъд официалното изявление.