Американският производител на фармацевтични и потребителски стоки Johnson & Johnson обяви в четвъртък, че подразделението му за потребителски стоки купува производителя на продукти за коса Vogue International за сумата от 3,3 млрд. долара, платими в брой, съобщава MarketWatch.
Сделката включва колекцията шампоани и балсами на Vogue OGX, линията за стилизиращи продукти за коса FX, както и линиите за грижа за косата Proganix и Maui Mosture.
„Придобиването на всички линии от водещи продукти за грижа за коса на Vogue International, продавани в САЩ и още 38 страни в света, ще заздрави глобалното ни присъствие в тази важна категория“, заяви председателят на Johnson & Johnson Хорхе Мескира.
„Ангажиментът на Vogue International към качеството, иновациите и предпочитанията на клиентите допълват нашето портфолио, докато в същото време представят атрактивни възможности за растеж в областта на грижата за косата на Johnson & Johnson“, допълни той.
Johnson & Johnson обяви, че се очаква сделката да бъде приключена през третото тримесечие на 2016 г. и подлежи на одобрение от регулаторите и други обичайни условия. Сделката не би трябвало да се отрази на перспективите за продажби или приходите на компанията за 2016 г., обяви още Johnson & Johnson.
Миналата седмица стана ясно, че германската Henkel също е подала оферта за придобиването на американския производител на продукти за коса. В надпреварата се включиха още конкурентите Unilever, L'Oreal и няколко други компании.