fallback

Азия става все по-апетитна за Spotify

Компанията ще стартира своята услуга в Индонезия до края на март

13:52 | 23.03.16 г. 1

Spotify най-сетне стартира голямата си експанзия в Азия. Близо две години след като пусна услугата си в страна от региона и близо четири години, след като стъпи за първи път на континента, музикалната стрийминг услуга потвърди, че планира в края на март да започне да оперира и в Индонезия, пише TechCrunch.

Индонезия може да има голям потенциал за развитие на Spotify. Очаква се 20% ръст на продажбите на смартфони в страната през тази година, тъй като нейното население от 250 млн. души все повече използва новите технологии.

Още през миналия октомври TechCrunch писа, че Spotify планира да стартира работа в Индонезия и Япония, като в Токио компанията вече създаде свой офис. Един от знаците за новите начинания на компания е фактът, че Spotify сключи споразумение за партньорство с ключовото японско приложение за изпращане на съобщения Line.

Отвъд тази сделка в момента Spotify търси хора за 12 свободни позиции в Япония, включително за ръководител на маркетинговия отдел, на отдела по комуникации и мениджър социални мрежи.

Забавянето на старта на дейността в Япония се дължи на предизвикателствата, които пазарът поднася на стрийминг платформите, тъй като компактдисковете все още доминират в статистиките за музикални продажби.

Spotify отказва да коментира плановете си за Азия, но източник, близък до компанията, твърди, че тя проучва пазара и в Индия. Apple Music предоставя своята услуга там от миналото лято, но като цяло музикалният мобилен бизнес там е доминиран от местни имена като Saavn и Gaana.

Азия отбелязва един потенциално важен фокус за Spotify, която вече има 30 млн. абонати на своята платена услуга.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:05 | 13.09.22 г.
fallback