fallback

Nestle сключи партньорство с Alibaba

Швейцарската компания се цели към увеличаване на продажбите си в азиатската страна

18:30 | 19.01.16 г.

Най-голямата компания за хранителни продукти в света Nestle сключи партньорство с Alibaba в Китай с цел разрастване на онлайн продажбите си в азиатската страна, изграждането на ключови брандове и предлагането на нови продукти, обяви швейцарската фирма във вторник, цитирана от Ройтерс.

Nestle вече представи продукти като сухото мляко Nido, шоколада Damak и кафе машините Nescafe Dolce Gusto BMW MINI в Tmall.com, най-големият онлайн магазин за марките и търговците в Китай.

“Използвайки Taobao.com, най-големият сайт за пазаруване като цяло, Nestle разширява своята дистрибуция в селските райони”, посочва още компанията в свое изявление.

През октомври Nestle понижи своята годишна прогноза за продажбите си. Решението беше взето след като ръстът на приходите за първите девет месеца на годината се оказа под оценките на анализаторите. Като основни причини за това бяха посочени слабото представяне в Китай и изтеглянето на азиатските спагети Maggi.

Тогава компанията заяви, че очаква продажбите ѝ за 2015 г. да нараснат с около 4,5% на годишна база. Предишната цел за тях беше за 5%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:53 | 12.09.22 г.
fallback