fallback

"Бързи и яростни 7" продължава боксофис доминацията си

Лентата остава начело на списъка с най-гледаните филми в Северна Америка

12:06 | 20.04.15 г.

Дори и в дебютния си уикенд продължението на филма „“Ченгето на мола“ на Кевин Джеймс не успя да изпревари „Бързи и яростни 7“ на пазара в Северна Америка, пише Wall Street Journal.

Доминиращият в боксофиса шампион „Бързи и яростни 7“ може да е забавил темпото от премиерата си насам, но запазва първото си място трети пореден уикенд, в който събра 29,1 млн. долара от билети според Rentrak.

До момента екшън филмът е събрал общо 294,4 млн. долара в Северна Америка – сума, която значително надвишава генерираните от предишната част от поредицата 202,8 млн. долара през 2013 г. В глобален план лентата премина границата от 1 млрд. долара приходи в петък, 17-и април.

"Филмът постави нов стандарт за потенциала на боксофиса през април, месец преди летния сезон, и наистина се превърна в част от филмовия фолклор със своите рекордни резултати, позитивни отзиви и забележителна подкрепа за покойната звезда Пол Уокър“, посочва Пол Дергарабедиан, старши медиен анализатор на Rentrak.

"Ченгето на мола 2“ остана на втора позиция в бокс офис класацията в Северна Америка със своите 24 млн. долара. Комедията не се представя толкова добре колкото предшественика си, който събра 31,8 млн. долара по време на премиерния си уикенд през 2009 г. Въпреки това резултатите ѝ надминаха скромните очаквания на Sony Corp. Самата продукция пък струва едва 30 млн. долара.

"Това е страхотен резултат. Той (филмът – бел. ред) се очертава много печеливш за нас и е истински успех“, коментира Рори Брюер, президент на Sony, отговарящ за световната дистрибуция.

Междувременно нискобюджетният трилър “Unfriended”, посветен на социалните мрежи, зае третото място в бокс офис класацията със своите 16 млн. долара – сума, която е 16 пъти по-голяма от бюджета за създаването на лентата.

"Бързи и яростни 7“ и “Unfriended” са издадени от Universal. Ник Карпоу, президентът на студиото, отговарящ за дистрибуцията на вътрешния пазар, посочва, че двата филма са успешни в два различни сегмента – високобюджетните и нискобюджетните продукции.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:51 | 13.09.22 г.
fallback