Екранизацията по едноименния роман на Е. Л. Джеймс "Петдесет нюанса сиво", която излезе на екраните у нас точно през уикенда за Деня на влюбените и чиято рекламна кампания беше състредоточена върху това - събра най-много зрители, сочат обобщените данни от киносалоните. За първите три дни от излизането й на екран историята на Анестейжа Стийл и Крисчън Грей, в чиито роли влизат Дакота Джонсън и Джейми Дорнан, е гледана от 73 295 зрители и има близо 618 хил. лева от билетите им.
На втора позиция е "Пътят на Юпитер". Триизмерният филм на тандема Уашовски за младата Юпитер, която започва интергалактическа борба за спасяването на Земята, е вече десет дни по екраните у нас. За това време са го гледали 51 626 зрители и е събрал над 522 хил. лева от продажбата на билети.
Трети по ред сред най-гледаните филми у нас е "Героичната шесторка". За месец на екраните анимацията е гледана от 56 186 зрители и има 521 хил. лева приходи.
На четвърто място в топ 10 е "Жокерът". Екшънът с Джейсън Стейтъм, създаден по романа "Жега" на Уилям Голдман, е гледан от 27 454 зрители и има близо 254 хил. лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.
Пето място е за "Овцата Шон". Историята на бунтарски настроената овца Шон и нейното стадо е гледана от 46 227 зрители за десетте дни на екраните у нас.
Комедията "Кум под наем ООД" е на шесто място. Случките на непохватния младоженец Дъг са гледани от 44 164 зрители, като приходите от билетите им са над 331 хил. лева за месец на екраните у нас.
На седма позиция е "Теорията на всичко". Един от кандидатите за "Оскар"-и тази година, който разказва историята на известния физик проф. Стивън Хокинг, е вече 17 дни на екраните у нас, като е гледан от 15 119 зрители и има 121 хил. лева приходи.
Комедията "Мордекай" е на осма позиция. Търсенето на изгубена картина на Гоя с Джони Деп, Гуинет Полтроу и Юън Макгрегър, гарнирано с брилянтен английски хумор, е гледано от 30 450 зрители и има близо 240 хил. лева приходи за месец на екраните.
На девета позиция е "Жената в черно 2: Ангел на смъртта". Трилърът по книгата на Мартин Уейтс е вече десет дни на екран у нас и има 6 185 зрители и 46 хил. лева приходи.
Десето място е за "Падингтън". Историята на перуанското мече, което харесва британския начин на живот, е вече втори месец на екраните у нас и има 76 216 зрители и почти 564 хил. лева приходи. (БТА)