fallback

Компания за препродажба на луксозни стоки превзема Китай

Instantluxe вярва, че потенциалът за растеж на пазара е значителен

10:52 | 10.10.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Instantluxe, компания, която препродава употребявани луксозни стоки, спечели французите, а сега се насочва към Китай, пише Bloomberg.

Базираната в Париж компания пуска китайска версия на своя уебсайт – ход, с който се цели както в най-богатите клиенти, които могат да си позволят луксозни стоки на пълна цена, така и хората от средната класа, които искат да се сдобият с тях, твърди съоснователят на компанията Ян Ле Флок.

Instantluxe позволява на потребителите да купуват и продават използвани луксозни продукти директно един на друг, като самите стоки преминават проверка на автентичността.

"Потенциалът за растеж на този пазар е значителен“, посочва Флок. „Китай обича луксозните стоки“.

Нарастващото търсене за луксозни стоки втора употреба в Китай отразява променящите се нагласи и моделите на потребление на по-младите потребители, посочва Ейвъри Букър, партньор в China Luxury Advisors.

Instantluxe влиза на китайския пазар на фона на антикорупционната кампания на местното правителство, насочена срещу прекалено големите разходи за луксозните стоки по високите етажи на властта. Освен това високите вносни мита правят голяма част от продуктите значително по-скъпи за китайците.

Освен това има пренасищане с различни продукти след години на потребление на множеството колекции, които модните марки пускат всяка година.

"Китайските купувачи се учат, че нещата втора употреба все пак могат да са „като нови“, твърди Букър.

Ръстът в директните продажби показва, че китайските потребители „вече нямат резерви към това да притежават предмети втора ръка“, допълва той. По думите му младите китайци купуват, за „да се насладят на усещането за сключването на добра сделка“.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:31 | 12.09.22 г.
fallback