Южнокорейската козметична компания LG Household & Healthcare обяви, че вече не обмисля придобиването на американския производител на парфюми и продукти за красива кожа Elizabeth Arden, пише Wall Street Journal.
От компанията обявиха, че искат да открият по-добра алтернатива в дългосрочен план. През април LG Household & Healthcare изрази интерес към Elizabeth Arden, което укрепи цените на акциите на американската компания.
LG Group, която е един от най-добрите производители на козметика в страната, цитира планираното преструктуриране на Elizabeth Arden като причина за решението си да се откаже от компанията.
По-рано тази седмица Elizabeth Arden заяви, че ръководството ѝ е одобрило план за съкращаването на разходите на компанията. Той включва излизане от сфери на дейност с ниска възвръщемост.
Компанията обяви, че планът за преструктуриране, който идва след продължително влошаване на рентабилността ѝ, ще включва спирането на някои продукти, намаляване на работната сила и затваряне на филиал в Пуерто Рико.
Elizabeth Arden произвежда козметика, включително висок клас продукти за грижа за кожата и парфюми.
LG Household & Healthcare пък е добре позната сред местното население благодарение на козметични марки като Face Shop. Компанията създава най-различни други потребителски стоки, включително препарати и шампоани.
Фирмата обяви оперативна печалба от 128,3 трлн. вона (125,8 млн. долара) от продажби за 1,13 трлн. вона през първото тримесечие. В момента нейна цел е да засили присъствието си в чужбина със своите козметични марки, особено на пазари като Китай, Япония, Югоизточна Азия и Южна Америка.