fallback

Peeps - бонбоните, които ще превземат Холивуд

Американски продуцент видял потенциала във великденските бонбони, оформени като пилета и зайчета

10:20 | 24.04.14 г.

Холивуд успява да печели от смърфове, екзотични риби, а отскоро дори от Lego. Защо да не го прави и от меки бонбони във формата на пиленца?

Адам Рифкин, който стои зад филмови проекти като “Underdog” и „Detroit Rock City”, е осигурил филмовите права за заснемането на т.нар. Peeps – захарни бонбони във формата на пилета, които излизат на пазара всяка пролет, пише BusinessWeek.

Бонбоните изглеждат така, сякаш имат още по-малък филмов потенциал дори от Lego. Но те правят истински търговски удар, тъй като вече не са възприемани преди всичко като продукт, който се похапва около Великден, а могат да бъдат открити в магазините през цялата година.

Всъщност бонбоните са дело на компанията Just Born от Пенсилвания, която ги предлага в три основни вкуса – обикновен крем, шоколадов крем и кисела диня.

Euromonitor International посочва, че продажбите на бонбоните пиленца и зайчета възлизат на 63 млн. долара годишно. Именно това е едно от нещата, накарали филмовия продуцент да види потенциала в тях.

Но дори и Just Born да подпомогне филма, ще ѝ е нужно нещо повече от добра маркетингова стратегия, за да изкара пари от подобно начинание. Причината е, че анимацията не е никак евтина, особено когато се наемат най-известните актьори да озвучават героите.

Създаването на “The Lego Movie” струва 120 млн. долара, докато Disney похарчи 150 млн. долара, за да създаде хита „Замръзналото кралство“.

Според Deadline.com Рифкин се е вдъхновил от конкурса на Washington Post за късометражни клипчета с участието на бонбоните и използваните за целта макети. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:45 | 14.09.22 г.
fallback